Een wanddecoratie van Saal Digital


Ik was al enige tijd aan het twijfelen om enkele foto's te laten drukken, maar kon mezelf nooit overhalen om het ook echt te doen. Maar enkele weken geleden kwam ik een Facebookbericht tegen van Saal Digital. Ze waren op zoek naar fotografen die een wanddecoratie wilden testen. Na een paar gegevens in te vullen en te vertellen wat voor een fotograaf ik ben, kreeg ik na enkele dagen antwoord dat ik was geselecteerd om mee te doen.
Ik had al heel veel research gedaan over welke soort druk het mooiste is voor de foto's dus ik wist wat ik wilde, maar op de website van Saal Digital stond alles ook nog eens goed uitgelegd!

De software VS online

Ik kon kiezen tussen mijn print online maken of via een software, waar het uiteindelijk op neerkwam is dat met de software kan je veel meer kiezen en kan je jouw ontwerp ook opslagen. Enkele klikken stond er een pictogram van Saal Digital op mijn computer en kon ik aan de slag.
Met de software werken was kinderspel, alles wees zichzelf uit en hoewel er veel keuzes waren van welke soort druk tot welk ophang systeem kon ik alles snel vinden en was er uitleg bij als ik die nodig had. 

Eindresultaat

Ik stond versteld hoe snel mijn wanddecoratie werd geleverd, en kreeg een pakketje ingepakt als fort Knox! De verpakking verzekerde mij dat het in ieder geval heel tot bij mij was gekomen en ik niet voor verassingen kwam te staan. 
Het was precies mijn verjaardag, ik wist wat ik ging krijgen maar ergens ook niet. Maar toen ik de foto had uitgepakt kon ik niet anders dan glimlachen! Prachtig! Mijn foto zag er geweldig uit, niets verloren van kleuren, haarscherp en ik kreeg een echt dieptegevoel.

Conclusie

Een geslaagde wanddecoratie. De software werkt makkelijk, de levering was erg snel en de kwaliteit meer dan goed. Als fotograaf wil ik natuurlijk dat mijn kleuren en scherpte blijven zoals ik het heb getrokken, en dat was hier zeker het geval.  Saal Digital is wat mij betreft zeker een aanrader, vooral omdat het ook andere aanbiedingen heeft zoals fotoboeken, posters etc...

Ik wil Saal Digital heel erg bedanken voor de mogelijkheid om deze wanddecoratie te testen.
Ook nieuwsgierig naar Saal Digital? Neem dan snel een kijkje op de website. Saal Digitaal geeft momenteel nog een kennismakingskorting van € 15,- op fotoboeken, wanddecoratie en posters dus wees er snel bij.

Reacties

Populaire posts van deze blog

How I rolled into analogue photography

The reason why Me Myself And I ended